× Tutaj możesz brać udział w dyskusjach i tworzyć nowe tematy dotyczące pobytu stałego w Kanadzie.

Topic-icon Najłatwiejsza prowincja do osiedlenia

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu - 3 lata 4 miesiąc temu #42921 przez Endui

Jarked napisał:

Napisałem że chciałbym przystopowania tego bo mniej imigrantów = wyższe zarobki.
Teraz stań z boku przeczytaj posty i powiedz że nie brzmi to egoistycznie.
Jarked napisał:
Teraz widze ze chyba wiecej przyjmuja anizeli moga bo jest poprostu mniej ofert pracy owszem sa ale mniejsza ilosc anizeli byla
Myslisz że przyjmowali by ludzi tylko dlatego żeby zmniejszyć bezrobocie w regionie ? są zamówienia jest praca i nie ma innej opcji.

Dodatkowo przeglądajć oferty pracy Meridianu nie wygląda jakby chcieli zwolnić www.westmangroup.com/careers/
Nie licząc znajomych co ostanio zrezygnowali z obecnych stanowisk na korzyść Meridianu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu #42926 przez Jarked

Teraz stań z boku przeczytaj posty i powiedz że nie brzmi to egoistycznie.
Tak brzmi to egoistycznie ,ale co poradzimy jesli swiat jest zbudowany tak a nie inaczej?
Trudniej pozyskac pracodawcy pracownika to wystawi oferte troche lepsza , jesli bedzie 100 chetnych na jedno miejsce to moze i opuscic o tego 1$ za godzine bo ktos napewno wowczas sie znajdzie.....
Teraz widze ze chyba wiecej przyjmuja anizeli moga bo jest poprostu mniej ofert pracy owszem sa ale mniejsza ilosc anizeli byla
To dotyczyło ogólnie regionu nie jednego pracodawcy napisałem poprostu że praca jest owszem ale mniej niż było w 2013
Nie przekręcajcie moich wypowiedzi
Dodatkowo przeglądajć oferty pracy Meridianu nie wygląda jakby chcieli zwolnić www.westmangroup.com/careers/
Nie licząc znajomych co ostanio zrezygnowali z obecnych stanowisk na korzyść Meridianu.
Tak narazie to nie wygląda napisałem że tak słyszałem zreszta podobnie ponoć było w 2011 roku kiedy wszystko szło i nagle mnóstwo osób poleciało zobaczymy jak to będzie w kontekście następnych 2 lat
Narazie nie ma nadgodzin przynajmniej nic nie proponuja a były praktycznie co tydzien
Masz rację są zamówienia jest praca nie ma to i pracy nie ma
Tak jak i w Albercie na północy przyjmowali hurtowo znajomy się dostał gdzieś pod koniec 2013 roku stawka 40 parę dolarów na godzinę jako spawacz darmowy posiłek pranie itp. bonusy
Już miał plan żeby rodzinę zwerbować i ułożyć sobie życie ale w marcu zjechał ponieważ zwolniono 1300 osób
No ale takie już życie nie ma idealnego miejsca na ziemi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu - 3 lata 4 miesiąc temu #42939 przez Preryjny

Jarked napisał:

,ale co poradzimy jesli swiat jest zbudowany tak a nie inaczej?
Trudniej pozyskac pracodawcy pracownika to wystawi oferte troche lepsza , jesli bedzie 100 chetnych na jedno miejsce to moze i opuscic o tego 1$ za godzine bo ktos napewno wowczas sie znajdzie.....

Ksiadz proboszcz mowil w parafii , ze swiat jest tak zbudowany, ze jest albo jedna , albo druga rzecz. W slowniku toto nazywa sie dychotomia. W rzeczywistosci swiat jest trojwymiarowy plus czas, a nauce znane jest jedenascie wymiarow.
Wdrozenie, przyuczenie nowego pracownika to jest koszt, zajmuje czas aby osiagnal optymalna wydajnosc. Ze 100, 99 potencjalnych pracownikow moze byc tanszych niz w rozliczeniu wyplaty, ale moze na przyklad wytwarzac produkt z usterkami, co wiaze sie ze starta materialowa albo obnizeniem jakosci produktu. To tylko tak w minimalnym zarysie.
Patrzenie wielowymiarowe, postrzeganie wielu aspektow sprawy, z roznego kata i na wszystkie strony, serdecznie polecam rodakom szukajacym sukcesu na imigracji.

Konkurencyjnosc na rynku pracy w MB moze zwiekszyc sie jezeli z AB przybeda wykwalifikowani, z kanadyjskim doswiadczeniem i etyka pracy Alberty.


Dzisiaj to wczoraj jutro.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu #42955 przez Preryjny

leon napisał:

disclaimer of bias : ......without prejudice ;) Heh


Dzisiaj to wczoraj jutro.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu - 3 lata 4 miesiąc temu #42960 przez Jarked

Kazdy czlowiek jest sobie rowny na swiecie jest pelno fachowcow ktorzy pragna osiasc w kanadzie wg Ciebie wystepuja oni jedynie w Albercie? Mam rozumiec ze nasi rodacy np w uk gdzie sa doceniani sa nic nie warci bo nie byli w Albercie? Poznalem emigrantow ktorzy po przyjezdzie tutaj jyz po paru dniach sa duzo lepsi od innych pracownikow bardzo sie przykladaja do wykonywanych obowiazkow. Niewazne skad jestes wazne co reprezentujesz

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu #42961 przez Preryjny

Aha! Zawsze podejrzewalem istnienie rownoleglych wszechswiatow.


Dzisiaj to wczoraj jutro.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu #43063 przez iLuke

Widzę że dyskusja zeszła na zły temat.
Wracając do prowincji , która najprostsza do osiedlenia - może podejdę do tematu w inny sposób. Zdaję sobie sprawę że Manitoba ma łatwe programy, natomiast mnie zawsze ciągnęło do Alberty. Jakie według was są szanse na wyjazd od razu do miejsca docelowego ( Calgary ) i tam walka o prawa do stałego pobytu, czy do Winnipeg w Manitoba z uwagi że prościej . Czy jest w ogóle szansa na otrzymania pobytu stałego w Calgary ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu - 3 lata 4 miesiąc temu #43064 przez Preryjny

iLuke napisał:

. Czy jest w ogóle szansa na otrzymania pobytu stałego w Calgary ?

Oczywiscie, aplikujac poprzez program federalny lub za dwa , trzy lata przez program prowincjonalny Alberty.
Warto tez , abys wzial pod uwage, ze na obecny rok szacuje sie utrate pracy w Albercie przez ponad 30 tys pracownikow z czego 14 tys tymczasowych.
Co do Manitoby, to bez zawodu i/lub wyksztalcenia proces imigracyjny moze byc dosyc trudny lub nawet niemozliwy. Znajomosc jezyka obowiazkowa. Rynek pracy ze wzgledu na mniejsza niz w innych prowincjach populacje jest bardziej ograniczony i "networking" moze odgrywac wieksza role. Manitoba ze wzgledu na nizsze koszty tak ogolne, jak i edukacji, jest idealna dla majacych wyksztalcenie/kwalifikacje , ktore wymaga ewaluacji. Co nie oznacza, ze nie ma mozliwosci, tyle tylko, ze wiecej wysilku trzeba wlozyc w ich znalezienie.
Jezeli fachowiec chce dobrze zarabiac, to prosze bardzo Red Seal i kopalnie na polnocy (kopalnie zlota na poludniu) przyjma natychmiast - zawsze jest cos za cos.

Bardzo upraszczajac, ale w Kanadzie kazdy patrzy nie gdzie mu sie podoba, ale gdzie sa korzystniejsze warunki w jego konkretnym przypadku, mniejsz o pogode - Kanada to nie Karaiby. Popularniejsza moze byc wczoraj Alberta, dzisiaj Manitoba, jutro BC, ale kazdy musi dokonac swojej kalkulacji.


Dzisiaj to wczoraj jutro.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu #43072 przez iLuke

Warto też dodać , że z wykształcenia ( oraz z doświadczenia ) jestem managerem w gastronomi i hotelarstwie. Mój angielski nie jest perfect, jest komunikatywny. Dlatego pytanie jak się pchać to gdzie , Calgary czy Winniepeg ? Gdzie łatwiej w moim fachu, pracy się nie boję, trudności również, natomiast nie chciałbym się rzucać z motyką na słońce ? Czekam na odpowiedzi ludzi którzy tam są, byli i wiedzą to czego ja się dowiem jak przyjadę

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
3 lata 4 miesiąc temu #43379 przez iLuke

Warto też dodać , że z wykształcenia ( oraz z doświadczenia ) jestem managerem w gastronomi i hotelarstwie. Mój angielski nie jest perfect, jest komunikatywny. Dlatego pytanie jak się pchać to gdzie , Calgary czy Winniepeg ? Gdzie łatwiej w moim fachu, pracy się nie boję, trudności również, natomiast nie chciałbym się rzucać z motyką na słońce ? Czekam na odpowiedzi ludzi którzy tam są, byli i wiedzą to czego ja się dowiem jak przyjadę

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  
Czas generowania strony: 0.351 s.