× Tutaj możesz dyskutować o życiu w Manitobie. Wszystkie wątki bezpośrednio związane z Manitobą.

Topic-icon Winnipeg - czy warto?

Więcej
6 lata 6 miesiąc temu #11266 przez m-ajka

hmm .. ja mieszkam na North Kildonam - jak ja to nazywam dzielnica starszych ludzi, bardzo spokojnie i mnustwo domow starosci, blisko na zakupy do wiekszych sklepow. 10 min autem do centrum, Dobre polaczenie autobusowe. Polecam Osborne - to jest takie mini centrum ludzi mlodych, w miare dobre ceny. Nie polecam Main St i mieszkan w samym centrum.. maja stosunkowe niskie ceny, ale jest tam niebezpiecznie, albo moze latwo spotkac niezbyt przyjaznych ludzi.

The following user(s) said Thank You: Pacowsky

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • ula i marcin
  • ula i marcin Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Platynowy forowicz
  • .Naród ma pracować, a nie leżeć na piasku.....
Więcej
6 lata 6 miesiąc temu #11267 przez ula i marcin

m-ajka napisał:

hmm .. ja mieszkam na North Kildonam - jak ja to nazywam dzielnica starszych ludzi, bardzo spokojnie i mnustwo domow starosci, blisko na zakupy do wiekszych sklepow. 10 min autem do centrum, Dobre polaczenie autobusowe. Polecam Osborne - to jest takie mini centrum ludzi mlodych, w miare dobre ceny. Nie polecam Main St i mieszkan w samym centrum.. maja stosunkowe niskie ceny, ale jest tam niebezpiecznie, albo moze latwo spotkac niezbyt przyjaznych ludzi.
hmm ta dzielnica co ty piszesz spokojna i cicha to cos dla nas haahaha dzieki skopiuje se nazwe tej dzielnicy ;) ;)


SMOKE AND STRONG WHISKEY

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • ula i marcin
  • ula i marcin Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Platynowy forowicz
  • .Naród ma pracować, a nie leżeć na piasku.....
Więcej
6 lata 6 miesiąc temu - 6 lata 6 miesiąc temu #11406 przez ula i marcin

maja a powiedz ty mnie dziecinko (bo już Prerjnego nie chcę męczyć za bardzo a po 2 gie on autem jeżdzi) dobrze są oznakowane przystanki autobusowe????chodzi mi tu o Ule jak bedzie jeżdiła na kurs angielskiego.........żeby dziewczyna mi sie nie zgubiła ................... i czy bardzo rozległe jest Winnipeg???? i jak mozna prosic o nazwę dzielnicy lub ulicy gdzie są kursy dla emigrantów (bo oczywiście moja małzonka musi mieć zaplanowany nawet kolor papieru toaletowego hahaahaah) Ona juz taka szczegółowa jest .............. wtedy bedę juz szukał ogłoszen o wynajem mieszkania mniej więcej w tym rejonie ;) i dzięki za wyczerpującą odpowiedz a tutaj szybkie LMO???? hm.... dla zainteresowanych :dry:


SMOKE AND STRONG WHISKEY

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 5 miesiąc temu #11719 przez m-ajka

Ula: nie martw sie, przystanki w winnipeg sa co 100 metrow, wiec nawet jak wsiadziesz w zly autobus to sie nie zgubisz ;) a w najgorszym wypadku pojedziesz dookola, pozwiedzasz okolice lub cale miasto i wysiadziesz spowrotem :P Miasto czy jest rozlegle? no troche jest na pewno.. zalezy co dla kogo jest rozlegle.

podam Wam likn do jednego z immigration centre ALE:
- ja mam mieszane uczucia, co do tej organizacji, bo udzielili mi blednych informacji, i przez to narobilam sobie sporo problemow.
- warto tam pojsc, oni organizuja z tego co wiem kursy jezykowe - takie od podstaw, i szkolenia/spotkania na ktorych wyjasniaja jak dokladnie, wygladaja procesy aplikowania o staly pobyt - z roznych zrodel (przez pracodawce, sponsora, rodzine, ect.) maja calkiem duzo wiedzy na ten temat i przede wszystkim swiezej. Pomagaja tez wypelniac aplikacje - i wszytsko jest bezplatne!
- trzeba uwazac tylko na zwroty w stylu "nie wydaje mi sie to konieczne", "nie uwazam, ze to jest istotne" lub "nie powinnas sie tym przejmowac"

to teraz link :)
icmanitoba.com/

The following user(s) said Thank You: ula i marcin

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • ula i marcin
  • ula i marcin Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Platynowy forowicz
  • .Naród ma pracować, a nie leżeć na piasku.....
Więcej
6 lata 5 miesiąc temu #11723 przez ula i marcin

;) teraz Ula sie szykuje do pracy ,ale widziała to i dziekujemy za podpowiedz ,hmmm dobrze ze to centrum jest jakos damy se radę ;)


SMOKE AND STRONG WHISKEY

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • ula i marcin
  • ula i marcin Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Platynowy forowicz
  • .Naród ma pracować, a nie leżeć na piasku.....
Więcej
6 lata 5 miesiąc temu - 6 lata 5 miesiąc temu #11789 przez ula i marcin

tutaj on line Steinbach hehhe drogi tak samo kiepsko odśnierzone jak u nas w Polsce ;)


SMOKE AND STRONG WHISKEY

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 5 miesiąc temu #15093 przez Trumbzgfud

m-ajka, czy mogłabym się skontaktować z Tobą przez e-mail i zadać trochę pytań odnośnie Manitoby?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 3 miesiąc temu - 6 lata 3 miesiąc temu #22139 przez szelma39

Witam serdecznie. Nareszcie jakies miejsce gdzie pisza ludzie z Manitoby. Szukamy miejsca w Kanadzie gdzie jest oprócz pracy oczywiscie:
1.mało ludzi
2.duzo lasów i błota
3 wody na wędkowanie.
Nie interesują nas kawiarnie,kluby,centra handlowe z ciuchami-wazne żeby była szkoła dla 5 i 14 latków, bezpieczne miejsce do mieszkania.
Zastanawialismy sie nad Calgary ale - chyba do Manitoba moglibysmy sie dostac najszybciej. I gdyby było tam cicho i spokojnie - moglibyscmy zapuscic korzenie.
Ja szukam pracy w domu opieki,nie ważne jakiego rodzaju bo mam angielskie uprawnienia do pracy i w residential i nursing a nawet palliative care home. I wazne ze w tym kierunku chcę dalej sie uczyć. Mąż pracuje dla angielskiego NHs jako handyman,może też pracowac myjac okna na wysokosci czy odsnieżac. Czy według Was - dla takich jak my - ludzi z Bieszczad ,lubiacych spokoj - Manitoba to dobre miejsce?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 3 miesiąc temu #22143 przez Adamek

A jest gdzies szansa posmigac na nartach w Manitobie ? Cos tam plasko a warunki wysmienite (snieg)

Pod tym wzgledem to chyba rajem jest Alerta i BC...


One life, Live it

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 3 miesiąc temu #22174 przez Preryjny

Szelma.....
Tarcza Kanadyjska.
Winnipeg jest dobra baza wypadowa. Jeszcze lepsza Thunder Bay .

Z tym , ze oczywiscie na poczatek praca, pobyt staly.

Zaczelismy pracowac nad mozolna maszyna biurokratyczna, aby umozliwic osiedlenie sie wiekszej grupie Polakow w Manitoba.


Dzisiaj to wczoraj jutro.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  
Czas generowania strony: 0.257 s.