× Tutaj możesz dyskutować w temacie LMO - Labour Market Opinion.

Topic-icon work experience application

Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25371 przez jabi
The following user(s) said Thank You: monikam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25378 przez monikam

I wszystko jasne...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • endriu irish
  • endriu irish Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Platynowy forowicz
  • Bendem Prezydentem
Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25380 przez endriu irish

Aprenticeship and Idustry Traning a Urzad Imigracyjny to dwie rozne jednostki, nie maja nic wspolnego ze soba, wiec nie sadzeby strajk mial jakis wplyw. B)


Better late than never!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25382 przez monikam

no to mnie pocieszyles endriu;-) ja zielona w temacie tych wszystkich instytucji-dopiero sie wdrazam;-) no nic czekamy dalej....moze cos ruszy. Tak czy siak pan z agencji nam powiedzial ze wydluzony jest czas oczekiwania juz od jakiego czasu. Ale niech trwa i 4miesiace byle z pozytywnym wynikiem;-)
Wiem ze juz ktos wydzwanial do pracodawcow tu i maglowal ich ze wszystkiego-ile gdozin przepracowaldokladnie co robil z detalami i takie tam...ale to chyba dzownili Ci od LMO bo to bylo z 2 tygodie temu a AIT dostalo nasza przesylke tydzien temu. Cross fingers;-)!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25547 przez monikam

Hej. Czy ktos mi powie jak to jest z palnosciami za wszelakie aplikacje? Mowiac dokladniej jesli podam im we wniosku dane mojej karty kredytowej wymagane przez nich czy nie beda potrzebowali mojego kodu cvv by zrealizowac transakcje? We wniosku nie ma rubryki na kod cvv. Zatem czy istnieje mozliwosc ze pobiora bez tego?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • ula i marcin
  • ula i marcin Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Platynowy forowicz
  • .Naród ma pracować, a nie leżeć na piasku.....
Więcej
5 lata 2 miesiąc temu - 5 lata 2 miesiąc temu #25549 przez ula i marcin

monikam napisał:

Hej. Czy ktos mi powie jak to jest z palnosciami za wszelakie aplikacje? Mowiac dokladniej jesli podam im we wniosku dane mojej karty kredytowej wymagane przez nich czy nie beda potrzebowali mojego kodu cvv by zrealizowac transakcje? We wniosku nie ma rubryki na kod cvv. Zatem czy istnieje mozliwosc ze pobiora bez tego?
jezeli aplikujesz z Polski to placisz w PLN i na poczcie mozesz wplacić i dołączyć tylko dowód wpłaty i gra gitarka ;)


SMOKE AND STRONG WHISKEY

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25551 przez monikam

Hmmmm tylko ze wniosek juz wyslany z danymi karty:-) jedna proba pobrania sie nie powiodla. Wyjasnilam usterke z centrum kart i wszystko juz ok powinno byc.( braklo groszy na karcie) Dziwi mnie tylko fakt ze nie dzwonili wcale o kod cvv?? Przeciez bez tego ani rusz a jednak jakos proba sciagniecia z karty byla! Wiec czy to mozliwe by posluzyc sie kredytowka bez cvv? Pani w centrum kart stwierdzila ze to malo prawdopodobne...a jednak. Jesli ktos mial jz dosc.w temacie prosze o info! To ostatnia proba...jak sie nie powiedzie odesla aplikacje...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25709 przez monikam

Cos tu cicho....halo halo czy naprawde nie ma tu nikogo kto aplikwal do AIT??? Jak dlugo sie czeka na decyzje??mniej wiecej chociaz chcialabym wiedziec...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • endriu irish
  • endriu irish Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Platynowy forowicz
  • Bendem Prezydentem
Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25711 przez endriu irish

Monika to forum jest jeszcze mlode wiec nie zdziw sie jak nikt ci nie odpowie moze naprawde nie byc takiej osoby. :oops:


Better late than never!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 2 miesiąc temu #25712 przez monikam

hehe;-) OK Endriu-daje za wygrana;-) ktos musi byc pierwszy z tematem -pewnie padlo na mnie;-) napewno sie podziele info jak juz wszystko bedzie-czy pozytywnie czy negatywne rozpatrza wniosek - dam znac na forum ile to trwalo i jak wygaldalo.
Milego dnia!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  
Czas generowania strony: 0.364 s.