× Tutaj możesz dyskutować, zadawać pytania, udzielać odpowiedzi i tworzyć własne tematy dotyczące kosztów życia w Kanadzie.

Topic-icon Koszty życia w Kanadzie

Więcej
5 lata 10 miesiąc temu #1184 przez Anka323

Nam wystarczy jeden samochod i nie musi byc nowy :) 2 tylko jesli bedzie taka potrzeba (dojazdy do pracy,dowozenie i odbieranie dzieci z przedszkola czy szkoly)
Chcielibysmy kupic dom-jasne,byloby super.No i wystarczy 1 ;)
Dzieki za podpowiedzi-na pewno to sprawdzimy

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 10 miesiąc temu #1192 przez Preryjny

jeszcze jeden link z przecietna cena domow:

www.livingin-canada.com/house-prices-canada.html


Dzisiaj to wczoraj jutro.
The following user(s) said Thank You: Sloneczko

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Wojtek
  • Wojtek Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Platynowy forowicz
  • Global Living
Więcej
5 lata 10 miesiąc temu #1201 przez Wojtek

Anka323 napisał:

Wlasnie wyczytalam na innym forum,ze zeby zyc na jako-takim poziomie trzeba miec 6tys miesiecznie..prawda?czy tylko proba obrzydzenia?

Zależy kto na jakim poziomie chce żyć... Zapewne w Hollywood, USA powiedzianoby, że $6k nie wystarczyłoby nawet na waciki...


"A Nation's greatest enemy is the small minds of its small people"

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 10 miesiąc temu #1215 przez Anka323

A podpowiedzcie mi jeszcze jakie zarobki musialyby byc w 4-osobowej rodzinie,zeby mozna bylo zyc na dobrym poziomie. W tej chwili mamy dobrze platne prace (zwlaszcza maz),wiec stac nas na to,zeby pojechac sobie na wakacje,utrzymac 2 samochody (nie nowe od razu zaznaczam),motocykl no i oplacic czynsz za dom.
Ktos moze zapytac dlaczego chcemy wyjechac skoro mamy dobre prace-ze wzgledu na niepewna przyszlosc,o kupnie domu to chyba raczej nie ma co marzyc (balabym sie kredytu na 30 lat przy tym co sie tu dzieje),no i pogoda nas dobija..szczegolnie meza,bo jest po licznych kontuzjach sportowych (a podobno sport to zdrowie) i przy tej wilgotnosci i ilosci opadow chodzi ciagle obolaly. Poza tym sluzba zdrowia..ehh a raczej jej brak...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 10 miesiąc temu #1219 przez Konrad

Anka to tak na styk myślę że 3-4k wystarczy na 4 osoby. Mam to samo. Ja, zona i dwie córeczki. 2 auta i chałupa( jeden samochód na kredyt). Tylko ja pracuje aha i mieszkam w NY , i z tego co widzę to wszystkie ceny i opłaty takie same jak w Toronto. Z tą różnicą że nie mam ubezpieczenia zdrowotnego ( dziewczynki maja bo takie prawo stanowe).


Jaki jest kon kazdy widzi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 9 miesiąc temu #2749 przez darek_wrzeszcz

a na start, lapiac pierwsza lepsza prace jakich zarobkow mozna sie spodziewac?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 9 miesiąc temu #2753 przez Konrad

darek_wrzeszcz napisał:

a na start, lapiac pierwsza lepsza prace jakich zarobkow mozna sie spodziewac?
a jak myslisz?


Jaki jest kon kazdy widzi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 9 miesiąc temu #2755 przez darek_wrzeszcz

pojecia nie mam - dlatego pytam ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 9 miesiąc temu #2756 przez Konrad

raczej niewiele. jezeli po angielsku nie mowisz i widac ze jestes zdesoerowany to niewiele zarobisz w jakiejs "dziadoskiej" pracy. jezeli jeses w czym fachowcem to kase bedziesz dobra zarabial. jak wszedzie.


Jaki jest kon kazdy widzi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 9 miesiąc temu #2757 przez darek_wrzeszcz

gadam po angielsku, ale przyjezdzajac do nowego kraju raczej lapalbym sie tego co jest zeby przetrwac
poprostu chce sie dowiedziec jak najwiecej a przede wszystkim czy jest tam lepiej niz w irlandii, jesli chodzi o zarobki

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  
Czas generowania strony: 0.234 s.