× Tematy ogólne i uniwersalne dotyczące programu IEC - International Experience Canada & Working Holiday Visas, niezależnie od roku w którym aplikujesz.

Topic-icon IEC a małżonkowie

Więcej
1 rok 10 miesiąc temu #49106 przez nozzi

No dobra to zapytam inaczej, ja mam PoE, moja dziewczyna nie. Nie jesteśmy po ślubie ani nic z tych rzeczy. Chciałbym żeby mi towarzyszyła podczas wyjazdu do Kanady, a przynajmniej żeby mogła do mnie dojechać po miesiącu czy dwóch od mojego wyjazdu. Ona będzie tam wyłącznie turystycznie, jestem przygotowany na utrzymanie jej tam. No i im dłużej by została tym lepiej, i dlatego pytam jak to z tym przedłużeniem wizy turystycznej, jak minie 6 miesięcy to ona będzie musiała wyjechać czy będąc tam są szanse na przedłużenie wizy? Dzięki za info

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
1 rok 10 miesiąc temu #49107 przez sakura

Preryjny piszac ze moze ona dostanie tez pozwolenie na prace mial pewnie na mysli common law. www.cic.gc.ca/english/helpcentre/answer.asp?qnum=347&top=14

Od razu zaznaczam, ze nie trzeba miec wszystkich z tych rzeczy. Najwazniejsze jest mieszkanie ze soba/prowadzenie wspolnego gospodarstwa domowego.

Jako turysta moze wjechac zawsze. Moze nie oznacza ze ja wpuszcza. Nie wiem jak jest z aplikowaniem o przedluzenie z wewnatrz Kanady. Zawsze zostaje flag pole na granicybz USA ale nie wiadomo czy jej przedluza czy nie jak nie to przekichane bo w USA jej nie beda mogli zostawic wiec pewnie zabiora paszport i kaza sie zglosic na lotnisku juz za bramkami po niego.

Byloby zdecydowanie lepiej gdyby udalo sie zalatwic WP.


Plany są po to żeby je zmieniać.. ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
1 rok 10 miesiąc temu #49115 przez nozzi

Dzięki serdeczne, zapoznam się z tym wszystkim. Istnieją jakieś biura, które by w tym pomogły?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  
Czas generowania strony: 0.288 s.

Zaloguj or Załóż konto